(2Pd4sim, 3d7, 4d7a, 4d7, Pd5)
Actuació plàcida dels Bordegassos de Vilanova aquest dissabte al vespre a la Daurada Beach Club, en la que va ser l’última diada abans de la festa major de Vilanova. Els de groc terrós van descarregar tres castells de set, alguns pensats en clau de castell de vuit i d’altres per donar rodatge al màxim de castellers de tronc i pinya en posicions de compromís.
La diada va començar a quarts de vuit amb dos pilars de quatre de salutació. A primera ronda els Bordegassos van descarregar un tres de set al qual li faltava el pis de quarts respecte al que tot apunta que pot ser el proper tres de vuit. Els castellers vilanovins van continuar descarregant el quatre de set amb l’agulla i a tercera ronda van completar el quatre de set. En aquest darrer cas, un castell amb moltes rotacions. A la ronda de pilars els Bordegassos es van anotar un altre pilar de cinc. Aquest 2015 ja en van 23, tots descarregats.
A plaça també hi havia els Tirallongues de Manresa, que van descarregar un pilar de quatre per sota, el tres de set, la torre de sis, el quatre de sis i el pilar de cinc.
DIADA PLÀCIDA A LA DAURADA
